Пошуковий запит: (<.>A=Шарненкова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Шарненкова Т. Христина Алчевська та її внесок у розвиток освіти дорослих [Електронний ресурс] / Т. Шарненкова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 277-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_38 Надано відомості про виникнення та поширення руху за надання освіти широким народним прошаркам в Україні в другій половині XIX ст. З'ясовано, що головне місце в русі прогресивної інтелігенції за поширення освіти серед трудового народу займала Харківська недільна школа під керівництвом Х. Алчевської.Представлены сведения о возникновении и распространение движения за предоставление образования широким народным слоям в Украине во второй половине XIX в. Выяснено, что главное место в движении прогрессивной интеллигенции за распространение образования среди трудового народа занимала Харьковская воскресная школа под руководством Х. Алчевской.The article contains information about the origin and spread of the movement for educating broad popular strata in Ukraine in the second half of the nineteenth century. It was found that prominent in the movement of progressive intellectuals for spreading education among working people was Kharkiv Sunday school led by H. Alchevskа.
|
2. |
Шарненкова Т. О. Професійна самоосвіта вчителя [Електронний ресурс] / Т. О. Шарненкова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_21 Проаналізовано сутність поняття "професійна самоосвіта вчителя", розкрито умови, що сприяють розвитку професійно важливих якостей педагога в процесі самоосвіти. Визначено роль самоосвіти у розвитку професійно важливих якостей учителя. Доведено, що самоосвіта є найважливішим видом цілеспрямованої діяльності людини із самовдосконалення, загальнокультурного розвитку та становлення професіоналізму.Проанализирована сущность понятия "профессиональное самообразование учителя", раскрыты условия, способствующие развитию профессионально важных качеств педагога в процессе самообразования. Определена роль самообразования в развитии профессионально важных качеств учителя. Доказано, что самообразование является важнейшим видом целенаправленной деятельности человека по самосовершенствованию, общекультурному развитию и становлению профессионализма.This article analyzes the essence of the concept "Professional self-education of the teacher", reveals the conditions that promote the development of professionally important qualities of the teacher in the process of self-education, determines the role of the self-education in the development of professionally important qualities of a teacher.
|
3. |
Шарненкова Т. О. Погляди М. Корфа на самоосвіту вчителя [Електронний ресурс] / Т. О. Шарненкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 3. - С. 251-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_3_50
|
4. |
Шарненкова Т. О. Видавнича діяльність вітчизняної прогресивної інтелігенції у другій половині ХIХ ст. та її роль у розвитку освіти та самоосвіти [Електронний ресурс] / Т. О. Шарненкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 4. - С. 130-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_4_24
|
5. |
Шарненкова Т. О. Самоосвітня діяльність учителя в історичному аспекті [Електронний ресурс] / Т. О. Шарненкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2013. - Вип. 5. - С. 152-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2013_5_31
|
6. |
Шарненкова Т. О. Організація діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів в Україні другої половини XIX – першої половини XX століття [Електронний ресурс] / Т. О. Шарненкова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 5. - С. 158-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_5_28
|
7. |
Шарненкова Т. Неперервна професійна освіта вчителя в Україні ІІ половини ХІХ – першої третини ХХ століття [Електронний ресурс] / Т. Шарненкова // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 4. - С. 256–264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_4_29
|
8. |
Шарненкова Т. О. Особистісно-професійний розвиток учителя в Україні кінця ХІХ – початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Т. О. Шарненкова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(2). - С. 279-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(2)__69
|
9. |
Шарненкова Т. О. Проблема самоосвіти та освіти дорослих у педагогічній спадщині М. І. Пирогова [Електронний ресурс] / Т. О. Шарненкова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2015. - Вип. 1. - С. 148-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2015_1_19
|